Saturday Night

2010-01-23 13:39:42 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Hallå Folket!
Igår va det fredag, när vi fått ordning på bilen så åkte vi ut till Överby, kikade i lite affärer, men som vanligt så hittade man ingenting, så vi åkte in till stan för Jörgen skulle klippa sig, så jag och William gick lite inne i Oden, hittade till min förvåning en klänning inne på Gina för ynka 99:- Så det kunde jag ju faktiskt unna mig. Och sen gjordes det inte så mycket mer, vi åt pizza och hade en allmänt trevlig kväll ihop med några vänner :)

Idag har vi inte gjort så mycket mer än gått upp typ . Ska nog snart åka och handla. Köpa lite gottigott tills ikväll och mysa framför TVen, Kanske hyra nån film.. Får se vad vi hittar på. Fick tillbaka det första arbetet vi gjorde i MGK (=Medicinsk Grundkurs) Och det skulle kompletteras lite, så det ska jag sysselsätta mig med imorn.

Men tills dess ska jag fortsätta att ha en alldeles underbar helg ihop med min familj :)

Kommentarer
Postat av: ann-lo :)

hejsan (:

jättesööt header ! :D

snygg kamea i sidan ock !

hoppas alt ä'r bra med dig,

kramar ann-lo :)

2010-01-23 @ 14:25:02
URL: http://annloyouknow.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vilken söt pojke på headern!

2010-01-23 @ 14:27:27
URL: http://beckpeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback