Tiden bara flyger iväg ..

2010-01-28 23:39:24 Dagboken
» Kommentarer(0) «


:) Tjenis Penis !
Idag har det verkligen varit fullt upp. Jag har inte haft en lugn stund. Imorse va det skolan, hade Psykologi som alltid på torsdagar. Flyter på som bara den på lektionerna, och det är ett ämne som jag verkligen är intresserad av. Då det med psykiskt sjuka människor är så himla vanligt i dagens samhälle. Efter skolan åkte jag ner till stan med Emilia, kikade lite och gjorde några små inköp. Bla en födelsedagspresent till Julia som fyller 7 år idag! Grattis! Kollade även till Liam men hittade ingenting, så jag får kika på Överby ist.

Sen hämtade jag William och vi åkte hem till Kristina, för att fira Julia ihop med hennes familj :) Jätte mysigt! :) Av oss fick Julia ett par örhängen, som hon genast ville byta till, men eftersom hon tog hål i öronen igår, så får hon allt vänta ett par veckor. Kristina bjöd på tårta och fika, mumsfilibabba! Sen va Kristinas mamma så snäll o körde hem oss så vi slapp krångla med buss. Tusen tack!

William stenslocknade när vi kom hem, så som han lekt idag, så det är det rätt förståligt. Och jag har suttit och renskrivit alla mina anteckningar från psykologi lektionerna. Imorn är det äntligen fredag, då får jag iaf sova en natt ihop med min älskling. Imorn ska jag klippa mig, undra hur mycket som kommer att ryka, men det blir nog en hel del.. Mitt hår är rätt så slitet nu, så det ska bli skönt att få bort det "döda". Sen blir det nog en sväng till Överby och kika lite..

Men nu kära vänner, blir de däremot sängen .. Ligger redan i sängen, så jag ska bara stänga ner datorn.
natti natti ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback