Trettondagen .

2010-01-06 11:17:18 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God morgon!
Inatt har jag inte sovit många timmar, har inte kunnat komma till ro :/ En aning jobbigt, så jörgen tog William imorse, så jag fick ligga kvar ett tag till, inte för att det gav mig så mycket sömn men ja de va skönt att ligga kvar till halv 10. Och sen dess har det inte hänt mycket. Vi har suttit och byggt lite lego med William, och lekt med hans bilar.

Inga planer what so ever today. En tur ut till Ica Maxi ska vi hinna med, skulle egentligen tvättat nu vid 10, men så kom jag på att jag har ju varken tvättmedel eller sköljmedel, så jag får kolla efter en ny tid. Lite surt, men men .. Vad ska man göra?! Annars blir det bara mys här hemma. :) Njuta av att ha en ledig dag tillsammans! :)

Hoppas ni alla får en fin dag! :)
Imorn får vi veta om det är vi som får lägenheten eller om det blir nån annan .. =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, jag menar det. Såklart man stannar och hör om man kan hjälpa till. Jag hade iallafall velat att någon stannat om det var jag! :) Ska de bli skönt att börja plugga nu då?

2010-01-06 @ 15:20:40
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: F R I D A - Mamma och gravid!

Gracias! :) Håller tummarna för dig ang lägenheten :)

2010-01-06 @ 17:27:57
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback