Vård & Omsorg

2010-01-13 06:57:20 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Tjaaaa !!
Igår gjorde jag värsta kapet, jag hörde av mig till dom som bor i den lägenhet vi ska ta över och skulle kolla om dom skulle flytta lite tidigare än första April, så det slipper bli så stressigt med allt, men han visste inte just då. För han visste inte när dom fick tillgång till sin nya lägenhet. Så frågade han om vi ville köpa deras diskmaskin, när vi va på visningen så sa han att dom skulle ha 4000 för den, så jag sa nej.. Tycker det är lite mkt för en diskmaskin, när det finns jätte fina och bra att få tag i för ca 2500. Men så svarade han mig att om jag ville ha den så skulle jag få den för 300 kr?! Vadå sänka sig i pris? Men jag tackade såklart ja. Så jag är nöjd, då är den biten ordnad också :) Hihi.

Vid 12 åkte jag och Emilia hem till Amelie för lite plugg. Vi gjorde klart det målet, och nästan klart med källkritiken, så nu måste jag ta tag i etiken, och idag är det intro i Vård & Omsorgs kursen, så jag antar att vi får lite uppgifter i den kursen med, det känns som att jag har arbete upp över öronen, + att jag ska hinna med den boken i engelska. Men det får gå.

Det är tur vi är tre som kan hjälpas åt. För det är fan inte så lätt som man tror.
Men i eftermiddag ska jag ta en liten paus från skolarbetet och åka hem till Sara och umgås :) Jörgen börjar ändå jobba 17 så han hinner vi inte träffa ändå. Så ska han jobba hela natten. :/ Trååååk.
men men . Nej nu ska jag ta mig en giftpinne innan det är dags att göra sig iordning!

Kommentarer
Postat av: Hell's Bitches - The naked truth!

Det var inte illa! Vilken lyx :)

2010-01-13 @ 13:55:43
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Elvira Eriksson

Fin blogg:)

2010-01-13 @ 18:29:21
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Madelene

Ok. Är ni nöjda med er stol? Alla babblar om att barnen måste vara 4 år innan dom får sitta framåtvända men när man ser på kriterierna för att köpa en framåtvändstol står det 15kg, och att öronen ska vara i höjd med övre nackkudden.. Bältet åker ju ner från hennes axlar bältet sitter nere vid skulderbladen. Så nu är det dax=) Blir ju farligt om man väntar för länge.

2010-01-14 @ 06:33:35
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback