Vårdcentralen

2010-01-24 10:16:21 Dagboken
» Kommentarer(2) «


åter igen ska vi besöka Vårdcentralen ..
För en vecka sen va vi ju där och fick lite hostmedicin, Men det har inte blivit ett dugg bättre. Så jag har precis pratat med dom på Sjukvårdsrådgivningen och vi fick en tid till Jourcentralen om en lite stund, så nu hoppas jag dom hittar nåt så man vet vad det är. Han kan ju inte gå o ha denna jobbiga hosta hela tiden :/ Min stackars lilla pojke!

Igår kikade vi på film på våran nya Blueray spelare, jisses vilken skillnad på kvaliten :) Gjorde oss varma mackor, och sen åt vi lite godis och chips :) Mumma! =) Annars får vi se vad som händer o sker idag, ska nog göra kalops till middag idag, va så längesen vi åt det nu :)

Nej om jag ska klä på mig så vi kommer iväg :)

Kommentarer
Postat av: Christina

Låter inte som krupp, låter mer som förkylningsastma tycker jag. Men jag är ju ingen läkare. Så hoppas ni får reda på något idag. Aldrig kul när ens barn är dålig hela tiden =/

2010-01-24 @ 13:34:51
URL: http://christinasundqvist.blogg.se/
Postat av: Fjun

svar:

Det är inget jag gör sådär, men jag har gjort några stycken och det skulle vara en kul sysselsättning om jag får lite tid över absolut :)

2010-01-24 @ 17:29:41
URL: http://mysnapshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback