Shopping med my love ♥

2010-07-26 22:52:44 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Good Kväll ! :)
Efter att Jörgen vaknat till liv i eftermiddags så gjorde vi oss iordning för en promenad till Överby . Dock fick jag jätte ont i sidan, så det gick inte så fort alla gånger, men men .. är man tjock så är man ;P Haha ! Men fram kom vi, fick med mig min älskade till H&M för att titta lite, slutade med att han köpte ett par Mammalegs, + 2 mammatröjor till mig, och en T-shirt till William. Han är allt bra min man <3

Sen var det storhandling på Maxi som gällde. Nu behöver vi inte handla på ett tag ;P Känns skönt! Sen kom svärmor och svärfar och hämtade oss eftersom vi inte har nån bil för tillfället. Och vi gjorde hemmalagade hamburgare, riktigt gott va det :) När vi fått lagt William satte jag mig med bunten med räkningar, lika roligt varje månad eller inte :/ Men lika bra att få det gjort så man ser hur mkt man har att röra sig med.

Nej snart läggdags, imorgon är en annan dag .

Kommentarer
Postat av: Sophy - Blivande mamma till en liten Ozzy.

svar: tack =)

2010-07-27 @ 16:46:27
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: elli

Hahahah exakt, de ska ju komma ut på något sätt även om jag är ruskigt rädd inför förlossningen och allt som kan gå fel...



Har ni klart med namn? Tycker det är svårt och vi har haft svårt att komma överens!

2010-07-29 @ 00:46:58
URL: http://frokenellinor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback