Då var helgen över ..

2010-06-06 23:25:04 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Fredagen bestog av Studentfirande hela dagen =)
Det va jätte trevligt, Anna & Angelica var så fina så! Vill även gratulera Jessica & John som fick sin prins i fredags! Äntligen ville han komma ut, men med lite tvång då ;P Haha ! =) Så nu har William ytterliggare en kusin. Var hemma rätt sent, så det var bums i säng för William då. =)

I lördags gjorde vi inte så mycket =/ Jag låg på dan med huvudvärk , och sen sov William hos Carina. Åkte med Jörgen på jobbet, och efter att ha sovit typ ingenting på ca 30 timmar var man rätt seg i kolan ska ni veta. Förstår inte hur han orkar jobba så här. Jag hade somnat framför ratten helt klart =/ Men så länge han känner att han orkar så visst. Var borta hos Emilia idag, på lite kaffe, tillsammans med Sara & Emma. Mycket trevligt =D

Sen på kvällen åkte jag & Sara hem till Emma för lite tjöt. Vilket också var jätte trevligt. Nu sitter jag här och plintar ner några ord, så ni vet att bloggen lever, även om det är väldigt kasst med uppdatering numera =/ Jag vet jag är kass, men ja, jag har väl inte riktigt orken till det. Men jag ska bättra mig, promise!

Nej nu ska jag strax lägga mig, William ska till dagis några timmar imorn o leka lite. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men det ger sig, haha ;D

 

William & Angelica eller "Angeeela" som William kallar henne =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback