Fredag 26/3

2010-03-26 11:10:10 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Mysiga fredag! :)
Vaknade vid 6 idag.. Men vi låg kvar och myste till klockan slagit 7, då vi gick upp! :)
Sen har vi inte gjort så mycket, tittat på film, tagit ett bad tillsammans.. Så nu är vi rena och fina! =) Om en liten stund ska vi klä på oss och åka ner till stan, har ärenden hos Skatteverket och Banken. Så behöver få det gjort :) Bland annat William flyttanmälan, och Williams efternamnsbyte. Sen ska jag sätta in lite pengar som vi fick i Bröllopspresent, som jag ska spendera på Ikea imorn :)

Blir nog en liten lunch i stan med skulle jag tro. Ja som sagt, imorn ska jag åka till Ikea med Sara & Toni! Ska bli grejt, får hoppas vi får plats med allt hem, hahah! Jag ska ju ha en del om man säger så ;P Men det blir nog bra. Nej om man kanske ska sminka sig lite för ovanlighetens skull, det hör inte till vanligheten att jag gör det ;P Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback