FREDAG

2010-03-05 08:34:02 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Åh ja är så trött nu för tiden, så jag har inte orkat uppdatera här =/
Igår hade jag prov i Psykologin, jag hoppas det gick bra. Det kändes ganska så okej iaf, så nu ska vi börja med ett fördjupningsarbete, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. Är inne på antingen ätstörningar eller typ Schizofreni. Jag vet inte riktigt. Men ja vi får se.. När jag kom hem kom Williams faster Jessica hit för att klippa honom, va ju inte dåligt med hår som föll av, jisses! Och sen va jag tvungen att vila en stund.. Jag är så trött! Igår hade nog William en dålig dag, han va så jobbig, trotsig, tyken.. u name it. Men idag verkar det vara en bättre dag.

Jag har bokat tvättstugan mellan 10-13 . Har massa tvätt.. Jobbigt värre. Sen har vi lite planer på att eventuellt åka till Överby en sväng. Jörgen behöver köpa nya byxor till bröllopet. Men vi får se hur mycket vi hinner med. Det ska bli skönt att vara ledig en hel helg tillsammans, nästa vecka är det sjukt mycket plugg som ska hinnas med. Men det är bara att gilla läget ;P Nej nu ska jag äta frukost.

Ha en fin fredag =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack Marie! :) Ja, det är helt sjukt hur lång tid det tar innan man får bort gravidkilona. Iallafall för mig! Men det klarar du nog galant

2010-03-05 @ 10:49:12
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback