Jag hävde köpet

2010-03-24 22:48:31 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Imorse efter att vi lämnat William på dagis, packade vi bilen full i lådor och åkte upp och lämnade det hos Sara & Toni, nu är väl deras garage fullproppat typ med våra lådor, haha! Dom som har lägenheten ringde även och sa att vi kunde få nycklarna på tisdag kväll eftersom dom slipper att flyttstäda, jag har sagt att det räcker att dom tar ugnen, badrummet och putsar fönstrena, så tar jag resten för att vi skulle få tillgång lite tidigare och som tack så får jag diskmaskinen helt gratis, tanken var att jag skulle betalat en liten summa pengar för den annars, men inte mig emot. En diskmaskin för lite städning helt klart värt det :) Hihi!

Sen blev det till Siba, för att häva köpet på Bluray spelaren, och jag fick mina pengar tillbaka, dock glömde vi totalt av att Williams Nicke film satt där i, så jag får åka upp dit imorn och hämta den. Men iaf så , gick vi till Expert och köpte en annan modell, denna gång en Panasonic, och jag testade den faktiskt i buiken och då funkade allt precis som det skulle, så vi är nöjda. Visserligen fick vi lägga till en tusen lapp, men det var det värt för att få nåt som fungerar. Hädanefter tänker jag inte köpa nåt billigt skitmärke utan betalar hellre lite extra och får kvalite för pengarna.

Ikväll har jag diskat en himla massa, vi hade ett berg av disk.. Sjukt jobbigt, jag längtar så tills nästa vecka då vi har en diskmaskin och slipper diska för hand. Har även hunnit med att titta på Greys Anatomy och skickat in en uppgift i Vård och omsorg som jag suttit med i reklampauserna, det gäller att vara effektiv vettni ;P Imorn är det skoldags igen.. Psykologilektion =) Och sen ska jag ut en sväng till Överby :) Se om man hittar nåt kuligt :) Hihih!

Nu däremot ska jag sova, antar att jag får sällskap av William inatt, för han har redan vart uppe en gång för han va lite ledsen =/ Saknar sin pappa! Men nu duger jag för tröst iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback