Myspysdag!

2010-03-11 22:04:29 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Idag har jag och William bara varit hemma och myst! :) I förmiddags var jag supertrött, men William satt snällt och tittade på Nicke så jag kunde vila mig i soffan lite. Idag har varit en underbar dag, William har vart så snäll o go hela dagen, och bara velat mysa! Behöver jag säga att jag älskar såna dagar? Min lilla underbaring <3

Fick även veta att jag klarade Psykologi provet, gud va skönt! Ett mindre problem att oroa sig för, jag var nästan bombsäker på att jag inte hade klarat det. Nu ska jag bara rikta in mig på att få mitt fördjupningsarbete klart, tänkte ta tag i det i helgen :) Annars har vi inte gjort så mycket idag.

Imorn ska William till dagis, han har inte varit där sen i måndags. Sen kommer Emilia hit och ska plugga, jag ska även tvätta lite. Och imorn kväll är det Biotajm, tillsammans med Sara & Josefina :) Vi ska se Remember Me! Robert Pattinsons nya film :) Åh, va jag längtar! ;D Hihi..

Nu ska jag ringa och säga god natt till min älskling och sen gå och lägga mig :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, jag har faktiskt funderat på det. Får kolla upp de lite :)

2010-03-12 @ 13:43:18
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va så grymt mkt biverkningar på Alli. Så tror faktiskt att jag står över

2010-03-12 @ 18:06:10
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback