Packa, packa, packa

2010-03-29 13:02:53 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja det är väl ungefär det dagarna består av nu. Skulle pluggat med Emilia idag egentligen, men just nu måste vi packa så mycket som möjligt, så får jag plugga när flytten är klar, för ja det finns en del att ta i om man säger så, men ändå inte så jätte mycket, vi har ju redan flyttat en hel del lådor upp till Skogshöjden så :) Idag är lillfisen på dagis igen och leker med sina kompisar, och efter vi lämnat honom så körde vi upp lite fler lådor som vi packat på morgonen =)

Så efter det blev det hem och packa lite till, och lite till.. Och det är väl det jag ska göra idag, packa lite mera och lite mera =) Haha! Ska hämta William vid 16 och då ska vi hem och fixa lite middag, sen får jag se vad vi gör resten av kvällen. Nåt ska vi väl hitta på, jag o fisungen min! Pappa Jörgen ska jobba natt igen =/ Tråktråk.. men men, det är fina pengar! Nej jag ska nog diska lite, så jag får packat ner det också :)

på onsdag bär det av =)

Kommentarer
Postat av: Emelie, Mamma till David

Vad roligt! :D Snart blir det säkert ännu mer shopping! Fast för bebisen i magen ;D

2010-03-29 @ 17:41:23
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback