Rese-mässa

2010-03-06 22:10:40 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Idag har vart en ganska okej dag.. :) Segade oss imorse, kikade på film och läste lite böcker. När pappsen kom upp ur sängen lagom till lunch, (han är super förkyld) och alla vet ju hur det går när en kille är förkyld = döende! Men anyway, så gjorde han pannkakor till lunch, som William smockade i sig. Tror han åt 3-4 st. Jag nöjde mig med en. Sen klädde vi på oss för att åka till Överby, då jag hört att det var resemässa, så jag visste att min bror var där, så jag ville att William skulle få träffa han och säga hej. Det var 2 år sen sist dom sågs.

Willim fattade nog inte riktigt vem han var, försökte förklara att det var hans morbror, men då tittade han bara på mig och sa, "men de är ju inte Hasse" och nej det är det ju inte. Hasse är ju den enda av sina morbröder som han har en relation till. Så det är ju inte konstigt att han inte visse vem Lelle var. Men på tisdag får han busa med Hasse, för dom kommer min älskade storebror på besök :) Som vi längtat!

Mötte upp Sara & Nicolina på Överby, och vi gick och kikade lite. Det enda jag köpte mig var en ny BH, kan ju behövas ;D Hihi. Nej, men jag behövde en vit BH till bröllopet. Inte så snyggt med svarta eller röda axelband till en vit klänning. Annars funkar allt fint, jag mår fortfarande oerhört bra i min graviditet. Inget illamående alls *peppar peppar* Men som sagt, ingen graviditet är den andra lik sägs det ju..

Nu ska vi fortsätta titta på film .. World Trade Center

Kommentarer
Postat av: Sofia

äre första gången han träffa sin andra morbror?:)

2010-03-06 @ 23:19:20
URL: http://sofialkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback