Sista dagen som bara "sambo"

2010-03-16 12:04:08 Dagboken
» Kommentarer(11) «


Sovit som en kratta inatt =/ Svårt att komma till ro. Och det spänner i hela kroppen när jag går och lägger mig. + att jag är van att sova på mage hela natten, det går ju inte nu tyvärr, det lär ju inte bli lättare heller, men det är bara att hitta en sovställning som känns skön. När William kom in vid 6 imorse så hade jag svinont i ryggen och det har jag fortfarande, vet inte om det beror på mig eller om min madrass börjar bli kass =/ jaja.. det ger sig. Jag vill helst köpa en ny sängstomme, men det har vi delade meningar om. ;P

Idag är planerna sådana att jag ska städa lite.. Sen ska vi åka och handla lite kakor o sånt. Sen får Jörgen och William släppa av mig hos Sara för jag ska sova där inatt, så hon hinner fixa mitt hår imorn innan vigseln. Plus att man ska ju inte se bruden innan bröllopet ;P Hihi. Tänk att imorn är jag fru! :) Jisses =) Men det ska bli riktigt kul, känner ingen direkt nervositet, men det kanske kommer imorgon =)

Nej nu ska jag underhålla mitt barn lite ^^

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hoppas att ni får en riktigt underbar bröllopsdag! :D

2010-03-16 @ 12:43:26
URL: http://nicolerydin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill önska dej stort lycka till imorgon, de kommer nog bli en stor dag. Näst bästa dagen i ditt liv för den bästa dagen är ju när man ser sitt barn hihi! Ska ni gifta er i kyrkan eller i rådhus med vittnen bara? Hoppas många kort kommer upp, och även på magen. De har vi inte fått se mkt av ;)



GOOD LUCK TOMORROW

2010-03-16 @ 13:25:52
Postat av: Noomi&Emilio m. bebis nr.2 i magen

hehe oj varför kan du inte sova på mage?

jag kan nästinill sova halvt om halvt på mage fortf :)

2010-03-16 @ 13:31:17
URL: http://familjenvalladares.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas bröloppet blir kanon :)

2010-03-16 @ 15:16:54
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: marianne

lycka till i morgon.

Sova på magen har jag gjort alla mina graviditeter

till o med 6:e mådaden cirka sedan var det halvägs över på magen resterande tiden.

Ha det gott

2010-03-16 @ 17:13:22
Postat av: Camilla

Lycka till i morgon och hoppas ni får en fantastisk dag!!

2010-03-16 @ 22:14:32
Postat av: Åsa

Jag får grattulera till kommande bebisen och till ert stundande bröllop hoppas ni får en underbar dag ni har tur som har strålande sol!

2010-03-17 @ 08:31:39
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Såååå spännande! Hoppas ni får en underbar dag idag! :) Kram

2010-03-17 @ 10:00:56
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Sosso

Ser att idag är den stora dagen---



Vill önska er ett stort grattis och lycka till. Samt ett stort lycka till med lille/lillan



Hoppas att det kommer upp bilder ifrån er stora dag så att man få se



Ha det så bra

2010-03-17 @ 10:19:23
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Zandra (musensmamma på bilddagboken)

Åh stora dagen i morgon, vad roligt! Hoppas ni får en underbar dag!

2010-03-17 @ 14:12:02
URL: http://tokiga2barnsmamman.blogspot.com
Postat av: Lillis

Åh, Tänk att du är fru nu :) Otroligt glad för eran skull ! Då får hälsa Grattis till jörgen också! Täker på första gånger du & jörgen träffades! Vem skulle kunnat tro att ni skulle gifta er och få barn tillsammans! hehe! Men så glad jag är, Underbart! Ta hand om er och hoppas att vi ses snart "syster" ! <3

2010-03-17 @ 21:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback