Sjukling =/

2010-03-13 21:46:10 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Det är synd om mig =/ Jag har gått och dragit på mig världens förkylning.. Supertät, samtidigt som näsan rinner som en kran och en hemsk huvudvärk. Ja det är synd om lilla mig .. *Sympati tack* . Annars har dagen varit rätt så lugn, vi har inte gjort sådär jätte mycket, kom ut på en promenad till affären, va tvungen att ha lite dricka tills ikväll ju :) Sen kom Jörgens bror Patrik och hans tjej Jessica på middag. Sen va det läggdags för mina pojkar. Jörgen behöver ju några timmars sömn eftersom han ska jobba natt, och William behöver sova för att kanske vakna på rätt sida imorn.

Nu sitter jag och tittar på Melodifestivalen och har allmänt tråkigt =/ Blir nog sängen efter det är slut. Måste kurera mig, så jag är hyfsat frisk på ondag, kan ju vara smart. Har lite svårt att smälta att vi ska bli man & fru <3 Men ja det känns helt underbart. Måste skicka in om efternamnsbyte för William också. Han ska ju ha samma efternamn som oss. :) Kan ju passa på att göra det på måndag kanske ^^

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad roligt att ni ska gifta er (på min födelsedag också)Vi ska gifta oss till sommaren i början av augusti. Längtar dit men kommer vara en riktig tjockis....

2010-03-14 @ 09:56:09
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Håller tummarna att du är frisk tills på Onsdag!

2010-03-14 @ 20:48:55
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Emily ('v') Mamma till Vincent

Zetterblad är sjukt fint efternamn. Kommer bli fint på er allihop=)

2010-03-15 @ 19:42:47
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback