Söndag Kväll

2010-03-07 20:54:47 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Idag har dagen varit jobbig.. Jag är så sjukt trött, konstant! Det är riktigt jobbigt. Idag har varit helt orkelös, inte orkat nåt typ =/ Helst bara legat i soffan o slappat, helst av allt hade jag bara velat sova. Men det går ju inte direkt. William har vart rent ut sagt jävlig. Men det hör väl åldern till. Han har även börjat stamma lite lätt. Men jag har pratat med en del andra, och det kan ha med utvecklingsfasen att göra. Att det kommer så många ord på en gång, så han vet inte riktigt vilket han ska välja, och med största sannolikhet så växer det bort ganska så snart. Vi hoppas på det iaf, vill inte att han ska ha problem med talet eller att göra sig förstådd.

Vi tog oss iaf ut på en promenad i eftermiddag ner till Hemköp och handlade lite. När vi kom hem plockade jag fram bakmaskinen och bakade blåbärspaj , smaskigt! Nu har vi precis spelat lite Bingolotto, men vann inget i vanlig ordning. Ska nog kika på Wallander sen, innan ja däckar, för nu kommer tröttheten smygandes igen. *SUCK*

Veckans planer då.. På tisdag kommer min bror hit och hälsar på, sen måste jag plugga, plugga, plugga.. På fredag är det Sverige premiär för Robert Pattinsons nya film - Remember Me , och den ska jag se! :) Bara hoppas vi får biljetter. Vi får se, men jag hoppas, hoppas, hoppas! Dom ska ju även visa trailern för Eclipse då! Can't wait! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej hej.. han skall jobba som servicemekaniker. Han åker runt till olika kunder och hjälper de med olika maskiner och fordon.. ett ganska varierande jobb, blir nog jätte bra =) var det skönt med en promenad igår? =)

2010-03-08 @ 11:40:34
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback