Söndag

2010-03-21 17:14:44 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Igår kollade vi på sista filmen i millenium trilogin - Luftslottet som sprängdes. Och den var också bra, helt klart 3 sevärdiga filmer. Sen kikade jag lite på den Gröna milen, innan jag somnade i soffan ;P Som vanligt! Hahah.. I natt fick William för sig att vi skulle gå upp kl 4, ja iaf han.. Så det kan väl tilläggas att man inte är så pigg idag =/ För jag lyckades inte få han att somna om.. Vid 7 gick Jörgen upp, och jag fick ta igen mig några timmar.

Annars har vi inte gjort så himla mycket idag, packat ett par lådor till.. Och nu är alla våra lådor slut, så Jörgen får åka iväg sen och köpa några fler. Vi har fortfarande ganska så mycket kvar att packa.. Och det känns skönt att flytten närmar sig nu :) Jag längtar så! Imorn ska William till dagis igen, efter att varit hemma en vecka, så jag ska hinna med att plugga lite =)

Nej nu ska jag väl umgås med min fina son lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback