Svullen till tusen .

2010-03-01 22:39:33 Graviditeten
» Kommentarer(4) «


Ny vecka, nya bravader .
Imorse åkte vi upp till Maxi och handlade lite, och jag kände att jag var ganska så hungrig när vi handlat klart, så gick för att köpa en korv.. Men efter två bett så bara flög illamåendet på mig, så den va ju bara att kasta. Men det gick över sen som tur va, jag är inte riktigt van att jag behöver äta så ofta för att slippa det här illamåendet, men jag vänjer mig nog snart, det får vi hoppas iaf. :)

Väl hemma så fick jag packat upp allt, och William somnade på soffan en liten stund. Jag gjorde inte så himla mycket då, slappade.. Kollade igenom lite mail o sånt. Sen fixade vi lite mat, Kycklingsallad med vitlöksdressing & fetaost stod på menyn idag! Och sen har jag haft en liten kille som inte velat sova ikväll, så han har grinat och skrikit om vartannat. Men imorn är det dagisdags och då bör han ha sovit lite, jag ska upp till Sara en sväng imorn, och få mitt hår fixat :) Har en hemsk utväxt nu, som behöver tas hand om. Plus att jag behöver pussa lite på Nicolina, saknar henne massor :)

Sen ska jag tvätta, kanske borde plugga lite inför provet på torsdag med. Men det ger sig. Ska visa er en liten bild på min super svullna mage, känner mig som en uppblåst ballong, nu ska jag ta mig lite mat.. Annars överlever jag inte natten, finns inget värre än o lägga sig hungrig när man är gravid ;P

 


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej hopp. Kul att du kikade på min blogg. :-)

Inget vet något ännu om mitt "tillstånd". Väldigt hemligt ;-)

Jättefin blogg du har :-)

Ska bli kul att följas åt :-) Kram

2010-03-02 @ 08:29:20
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Tessa.

Svar: Tack så jättemycket! Kramar :)

2010-03-02 @ 10:09:10
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Josephine Westling - Gravid

får ta och säga grattis till magen ;) härligt!

2010-03-02 @ 10:15:02
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Josephine Westling - Gravid

svar: hehe näe nu är det inte så långt kvar ;) längtar som en tok!

2010-03-02 @ 17:08:06
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback