The Wifes are BACK !

2010-03-02 20:41:30 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag var det dagis start igen! William har vart hemma i nästan 2 veckor, så de va nog kul för han att komma dit och få leka med sina kompisar! :) Efter att jag lämnat honom, åkte jag ut till Överby för att köpa hårfärg, + en liten liten present till Nicolina :) Eftersom bussarna krånglade så mycket kom Toni och hämtade mig på Överby. Sen kletade Sara färg i mitt hår, och det blev ett väldigt ljus resultat, men nu slipper jag denna hemska utväxt och kan se fin ut på mitt bröllop som det bara är 15 dagar kvar till :)

William blev jätte glad när jag hämtade han på dagis, och vi tog en promenix hem, han gick så fint och duktigt så. Väl hemma var vi tvugna att stoppa nåt i magen. William va inte så himla hungrig, men min mage skrek efter mat. Som sagt så har jag inte vant mig vid att äta så mycket än, så när magen blir sådär vrålis blir jag jätte yr och lite skakig :/ Lite jobbigt. Men illamåendet har lyst med sin frånvaro hittils *peppar peppar*

Det känns fortfarande ganska så otroligt och ofattbart att jag faktiskt är gravid, efter alla tråkigheter vi haft med att tillverka ett syskon. Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att dessa mirakelpiller skulle hjälpa. För det tycker jag faktiskt att dom är. Jag tänker hela tiden, hur vårat liv ska bli med två små mirakel. För det är verkligen ett mirakel att få ha två underbara barn i sitt liv, så jag hoppas innerligt att det ska gå vägen problemfritt. Denna lilla kotte är såååå efterlängtad! Ett tag var det väldigt nära att vi tappade hoppet på att ens få ett syskon till William. Det kändes hursomhelst väldigt avlägset. Men jag är oerhört lycklig, att förhoppningsvis få föda ett annat liv till världen <3

Idag är äntligen Desperate Housewives tillbaka! :) Som jag längtat! Så ni vet vad jag gör ikväll, sitter bänkad framför TVen. Precis gett magen lite kvällsmat, så nu är den nog nöjd ett tag. Hihi! Imorn börjat även Grey's Anatomy.. Tv-vecka! =) Nu däremot ska jag lägga mig ner och vila lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback