Today is the day

2010-03-31 07:05:39 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Igår fick vi nycklarna !! Jag var ju tvungen att åka upp och inspektera =)
Tapeterna var inte alls som jag hade tänkt mig, vårat sovrum får jag väl kanske leva med ett tag till, men i Williams rum var det tapet som hade spruckit, små fettfläckar och avriven tapet, i vardagsrummet var det sjukt mycket plugghål, och även i köket var tapeten skadad, så jag ska ringa till Eidar så fort som möjligt, så får dom ge oss nya tapeter. Tapetsering kan vi ju göra själva.. Men bara vi får tapeter, men det borde väl inte vara några problem.

Sen diskade jag och packade på kvällen innan jag gick o la mig. hade så sjukt ont i svanken =/ Riktigt jobbigt, men idag verkar det ha släppt, vaknade klarvaken vid 4 tiden imorse, och kunde inte somna om =( Men jag är ju pigg nu inte sant? Tror jag vet någon som kommer vara helt död ikväll efter flytten.

För ja idag vid 14 går flyttlasset, så blir det lite kasst med uppdatering framöver så vet ni varför !
Nu ska jag hälla i mig mitt te, sen är det dagis för lillplutten och jag har en grej i skolan som jag måste gå på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback