Inskolning Dag 1

2010-05-24 20:37:08 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Så var det måndag igen..
Och idag började inskolningen för William. Vi va där mellan 10-11 idag. och vi kikade runt på alla andra avdelningar och fick en rundtur. Det här kommer nog gå bra tror jag :) William verkade tycka hela stället var roligt! Och det är skönt att se som förälder! Imorn ska vi vara där mellan 9-11.

I helgen har vi inte gjort så mycket.. I lördags när det va supersommarväder, så promenerade vi till Överby och handlade lite, sen grillade vi ! :) Mysigt! Annars har helgen varit rätt lugn. Idag efter dagis har vi inte gjort så mycket, grejjat lite hemma.. Vilat mesta dels av tiden, för jag haft/har en jävla huvudvärk som inte vill ge med sig.

William nanar nu och jag sitter här och pillar, har precis skickat in det sista arbetet i Etiken, så nu är den kursen klar, så nu ska jag bara rikta in mig på dom sista i medicinen. Hoppas det kommer gå galant, men vi får väl se.
Nu funderar jag starkt på att hoppas in i duschen och sen baka scones . Vi har nämligen inget gott bröd hemma ;P



Kommentarer
Postat av: Martina

Vad skönt att allt går bra med inskolningen:) hur mår du idag? 2 dagar kvar till rul;)

2010-05-25 @ 10:34:08
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh det hade varit momsigt, men jag tror det blir ganska tajt denna veckan =( Jobbar är inte ledig fören efter 4 tiden och på fredag är lillskiten hemma och han sover ju mitt i buffé timmarna =). Men vi kan ju kika på nästa fredag om inte annat?? För då vet jag till 1000 att jag kan ;)

2010-05-25 @ 17:43:32
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback