♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

2010-11-24 09:36:50 Tidsfördriv
» Kommentarer(2) «


Min mamma heter Eva-Britt .
Är född den 19 Juni 1953 i ett samhälle utanför Alingsås som heter Östadkulle. Hon är minst av 3 barn, har två äldre bröder, Bengt-Arne & Ragnar. Flyttade till Borås när hon var 15 år efter sin mammas bortgång, och bodde då ett tag på BUP. När hon var i 20-års åldern träffade hon min pappa på en matlagningskurs som han höll i. Min mamma är utbildad undersköterska, och har jobbat med grovt utvecklings störda människor.

Min pappa hette Gunnar .
Han är född den 15 Mars 1929 . Tyvärr finns han inte längre livet utan gick bort den 16 Januari 2007. Jag vet inte så jätte mycket om min pappas sida, vet att dom var ganska många syskon. Min pappa var utbildad kock, jobbat på sjön, vart kock på Berns salonger i Stockholm . Han var nykter alkolist sen 30 år tillbaka.

Mina föräldrar fick 3 barn tillsammans. Min pappa har en son sen ett tidigigare äktenskap. Dom gifte sig den 26/8 1978. Skilde sig när jag var runt 14 år, pga ekonomiska skäl. Min pappa var mycket sjuk dom senaste åren, hade haft ett par hjärtinfarkter, hade ont av kärlkramp, astma . Min mamma har träffat en ny man som hon lever ihop med.


Kommentarer
Postat av: emelie

Han tackar! :)

2010-11-24 @ 16:47:24
URL: http://empeliel.blogg.se/
Postat av: Martina

hejsan!



spännade läsning om dig:) jobbigt att Linus fått svamp hoppas han snart blir bättre.



sv: de krävs inget för att få utbilda sig till doula möjligen en sak att vilja hjälpa gravida och föddande kvinnor och att gilla att prata och vara social med människor och vilja hjälpa till:)

gå in ohc läs mer här...http://www.doula.nu/



ha en bra dag:)

2010-11-24 @ 16:57:25
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback