En sömnlös natt ..

2010-11-06 23:02:13 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Natten har vart lååååång . Linus har absolut inte velat sova. Han vaknade vid midnatt ungefär och somnade inte om förrän kl var ca halv fem "/ Då var jag trött vill jag lova, sen vaknade William vid halv sju. Och då var jag mer död än levande. Men det var bara att knalla upp, för att sätta på tv:en och mysa ner oss i soffan. Framför Toy Story , vad annars? Börjar änna bli trött på den filmen nu, för han ska se på den dag in och dag ut.. ;P

När Jörgen vaknat gick jag och la mig en stund, medans Linus sov. Vilket var välbehövligt, för vid den tiden var jag så trött så jag satt upp och sov nästintill. Sen har min vän Erica vart på besök och kollat in Linus och druckit en kopp kaffe :) Jätte trevligt :)

Sen var barnas faster Carina här och hämtade William, han ville sova hos henne inatt, och jag tyckte det var skönt med lite avlastning. Inte för att jag tycker William är jobbig, men min sömn är ju som sagt en aning rubbad just nu, så att kunna lägga sig nån gång när Linus sover är rätt skönt. Samtidigt tror jag William kan tycka det är kul att bara han får all uppmärksamhet .

Fick en fråga om hur William tagit det att ha blivit storebror? Och det har hittils gått över förväntningar. Han är väldigt förtjust i sin lillebror, och sitter gärna och pratar med honom, när jag ammar så sitter han och ammar sin docka. Han förstår att han får vänta på saker när jag ammar, och han gnäller inte för det. Vi har inte sett någon tendens på svartsjuka överhuvudtaget. :)

Nej nu ska jag försöka sova, innan Linus vaknar för mat igen.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Så så kan det bli.... Tur då att du har Hon Carina du skrev o att tydligen jörgen verkar vara hemma mycke. Jag var gift med en företagare....alltid själv när barna var små...vid sjukdommar o allt.

Så njut o var glad. Lycka till. Jag Älskar mina barn men tufft var det.

2010-11-07 @ 12:37:05
Postat av: Caroline - Mamma till Jennifer

Förstår att du var trött, jag hade också en natt pigg bebis. Jobbigt när man bara vill sova hehe :)



Så söta dina pojkar är, stolt storebror! :)

2010-11-07 @ 20:54:57
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback