Lördag 101113

2010-11-13 09:41:38 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Redan Lördag !!
Ja, dagarna springer verkligen iväg, och jag hinner tamejtusan inte med nåt egentligen.. Knappt mina vänner längre. Men jag hoppas dom har förståelse. Det tar tid att komma in i alla nya rutiner. Jag har ju faktiskt 2 barn som ska ha min tid, min man, en hund, ett hem som ska skötas med allt vad det innebär, och det är mer krävande än vad man kan tro. Det tar upp så mycket av mig att jag glömmer bort att äta. Jag glömmer bort mig själv.. För jag är inte så viktig längre. Familjen är viktigare, och jag kommer sist !

Igår var vi iväg en sväng och handlade lite. Var och hyrde film och laddade upp för en myskväll tillsammans! Något som var väldigt längesen vi hade. Kollade på Beck - Levande Begravd och åt godis . William fick vi i säng innan vi satte på filmen, medans Linus var vaken och ville äta, för att sen somna vid mitt bröst. Där somnar han goast. Tokbebis!!

Natten har gått fint, jag har fått sova hyfsat bra! :) Och nu sover Linus igen, så jag har tom fått äta frukost idag! =) Annars är dagens planer inte många, blir nog att ta det lugnt. Ikväll ska Jörgen iväg så jag och barnen blir ensamma ikväll. Nu har jag även lyckats få på mig min vigselring igen :-)

Nej, nu vaknade Linus!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Det blir så när man får barn. <3

2010-11-13 @ 10:32:29
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Amelie

Och ja men då ska du ju köra på de om läkarna säger de. ;) Ses någon dag?

2010-11-13 @ 10:38:08
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Tina

Kan tänka mig du har fullt upp. En annan har det med ett barn :) Vilken omställning det är. :)

2010-11-13 @ 12:13:39
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: J

Jaa det är mer jobb än va man tror. Man behöver nog själv vara i situationen om man ska förstå den. Man får prioritera bort umgänge med vänner ibland, mm vill juh ha tid att bara vara med familjen ibland oxå. Hoppas att allt går bra för dig med dina två fina killar.

2010-11-13 @ 23:35:05
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback