Söndag 101121

2010-11-21 12:58:47 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så var söndagen kommen.. :)
Jag & Linus klev inte upp ur sängen förän klockan var halv elva.. Det ni! Givetvis har han vaknat däremellan och käkat, men efter maten har han somnat om igen. Det tackar vi för, så jag har verkligen passat på att sova ut nu när William inte varit hemma, så mycket man nu kan sova ut med en liten bebis. Men jag har passat på att sova när han sovit :) Härligt! Natten har vart jätte bra, han somnade om med en gång, vanligtvis brukar det ta en stund att söva han, men inte inatt! :)

Nu sover Linus, och jag håller på att göra mig iordning lite. I eftermiddag ska vi ju som sagt på Klädparty, och sen blir det nog lugnt. Får se om Jörgen kanske kan komma och hämta mig och Linus, så vi kan hämta William i samma veva =) Skulle även vilja gå upp på vinden idag, och leta upp våra julsaker . Jag behöver veta vart jag har dom. Även kolla igenom vart jag har mina julgardiner o sånt. Det är ju faktiskt bara en vecka kvar till första advent ! Tills nästa helg, ska jag ha bakat lussekatter och pepparkakor, så vi har lite första adventsfika :)

*myspys*

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Gravid med nr2!



Skönt med ordentlig sovmorgon!

2010-11-21 @ 14:57:21
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback