31 Oktober

2010-10-31 09:47:28 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God Morgon :)
Strax efter att jag fått båda barnen i säng igår, och vikt tvätten så kröp jag till sängs också. Kände att det var lika bra, eftersom William går upp tidigt på morgonen och Linus ska äta på natten. Men jag har sovit gott, och gå upp och amma är inte särskilt jobbigt, värre om han hade ätit på flaska, det tar ju sån tid då.. Nu är det bara fram med tutten, sen ska han rapa och sen är det klart =) Hur smidigt som helst . :) Jag älskar att amma!

Jag och William klev upp vid 7 imorse och dom andra fick sova en stund till, innan jag fick väcka Linus för lite mat, Jörgen har jobbat inatt så han sover fortfarande. I eftermiddag ska han och William iväg på kalas, Jörgens syster har fyllt år så hon ska ha lite kalas. Jag och Linus stannar hemma, jag vill inte dra ut han på sånt riktigt än. Så vi får mysa hemma istället, kanske kan passa på att sova lite om Linus tycker det låter bra ^^ hehe! =)

Ska även ringa till Ekmans Konditori idag och beställa en tårta som vi tänkte ge till personalen på Avd. 34 - Neonatal!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv. Haha ja klimateriekossa var det rätta ordet ska jag säga! ;)



Åhhh ser att du fått din lilla Linus nu. Så otroligt söt och pluttig! GRATTIS :D

2010-10-31 @ 12:46:58
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/
Postat av: Carina

Jisses vakna william så tidigt ,då har jag rena lyxen när han är här, han vaknar nån gång mellan 8-9

2010-10-31 @ 14:32:05
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

ja jag förstår det, oavsett om man får veta det innan eller efter man fått sitt barn måste det komma som en chock men skönt att allt har gått så pass bra :)

å de måste va skönt å fått komma hem nu me

2010-10-31 @ 17:23:08
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback