2010-10-07 21:36:29 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Seg dag ! "/ ..
Vart sååååå trött, då jag knappt fått nån sömn, och givetvis har William varit på jävelshumör! Men han har allt vart snäll emellanåt också ;P Haha! Så jag kunnat vila på soffan och ta det lugnt. Framåt eftermiddagen var Sara snäll och körde oss till Williams farmor så jag kunde lämna han där, han ville väl först inte att jag skulle gå, men när maten serverades då gick det bra! :) Knäppis!

Åkte med Sara hem, och hon bjöd på mat *tackar tackar* Slapp jag laga mat till bara mig. Så nu på kvällen har jag plockat iordning lite här hemma, skulle behövt dammsuga, men det orkade jag inte, får väl ta det imorgon istället. Och nu sitter jag här och saknar min lilla tjötröv till son, de är så tomt utan han, det är ju bara jag och Rocky hemma, Jörgen jobbar ju! Men han kommer ju imorn bitti.

Imorn är de dags för ännu ett besök på Antenatal , är lite nervös över vad dom ska säga om jag ska vara helt ärlig. Men vi får se. Lovar att uppdatera er imorn om vad som sagts.

Kommentarer
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Tänk om dom väljer att sätta igång dig imorgon då... Hoppas allt går bra iaf!

2010-10-07 @ 23:02:53
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback