Sliten

2010-10-02 15:31:47 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Usch, fy och bläää..
Idag är jag riktigt sliten "/ William klev upp typ halv 5 eller ngt imorse, när Jörgen kom hem från jobbet. Och givetvis vägrade han somna om, skulle bara krångla och bråka. Så sen dess har jag vart uppe. Håret står åt alla håll, och jag orkar i stort sett ingenting idag.

Får väl se hur resterande eftermiddag ska bli, eftersom han inte sover på dagen och har inte gjort på ett bra tag så kommer det nog bli grinigt ikväll för han kommer var så jäkla övertrött, inget jag orkar med idag känner jag. Helst av allt vill jag bara gå och lägga mig och sova, men det blir inget med det "/ ..

Nej detta blev bara ett gnäll inlägg känner jag, men ni får ha överseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback