Torsdag

2010-10-07 08:45:54 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon !!

Idag är det Torsdag! Veckan går fort.. Igår gjordes inte så himla mycket, fick sällskap med en annan mamma från dagis igår, jätte trevligt :) William gillar hennes pojk, som också heter William. Härligt att se . Och sen var det mys på hög nivå innan det var läggdags. Och jag kunde se säsongspremiären av Grey's Anatomy i lugn och ro :)

Idag vaknade jag av att jag hörde hur någon öppnade kylskåpet, ja och denna någon var ju självklart William. För han ville ha yoghurt. Men hade ju varit en fördel om han väckt mig först, skitonge! Just nu sitter han och tittar på Toy Story .

Idag är dagens planer? Att åka ner till Överby, har ett paket att hämta ut, samt att jag ska handla lite, för han ska sova hos sin farmor inatt, för att det inte ska bli så stressigt när vi ska till Näl imorn. Sen ska vi även hem till Sara & Alice på en playdate, var jätte längesen vi träffade dom nu så det ska bli trevligt :)

Men innan dess, ska vi äta lite frukost ! :)

Kommentarer
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Svar:

Men så blire för mig med fast när jag åker tåg, då vill jag helst se vägen alltså åt den riktningen vi åker, hatar att åka baklänge för att då börja jag må illa eller nåt.

Tror att det är samma sak för Kevin med fast när han åker bil då och som du sa det är lite svårt för honom att åka framlängse nu :/



Jo det finns en vc här men dom har stängt nu men får nog ringa dit imorgon istället.

2010-10-07 @ 14:23:08
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback