Trötter

2010-10-11 21:31:53 Dagboken
» Kommentarer(4) «


En riktig tråkig måndag har det varit idag!
Har inte gjort ett skit, städat lite hemma, men det gör jag iof varje dag.. Så det var ju inget nytt. Även vart hemma hos Sara och druckit kaffe och tjatat skit. Det är tråkigt att bara gå och vänta dag in och dag ut att nåt ska hända (på förlossnings fronten) då.. För det är det man gör nu, väntar och väntar på att det ska vilja dra igång. Helst av allt vill jag ju att det startar spontant, det hade ju varit det bästa.

Efter att William kommit hem från dagis, så lagade vi lite middag. Idag fick det bli Pastagratäng, med köttfärs & ost sås. Det gick hem hos alla i familjen :) . Blev även en liten tur till lekplatsen innan det var dags för kvällsmat och läggdags, och sen hade jag en väldigt ledsen liten kille =/ Han grät, och grät efter sin pappa. Kanske är dags för en sån period igen.. Men Jörgen jobbar bara denna natten och en natt till, sen är han hemma med oss.

Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig, jag är superduper trött, + att jag känner att jag börjar få huvudvärk, så jag ska nog ta en alvedon.

P&K

Kommentarer
Postat av: Pyttianna

Ja, visst är det segt att vänta.. tiden går liksom inte direkt fort i slutet på graviditeten. Men som sagt snart så är lillebror hos er! ;)



Ta hand om dig!

Kramar

2010-10-12 @ 01:38:04
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Amelie

Den 3 november. =) Längtar

2010-10-12 @ 06:30:51
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Martina

lätt som en god matD:



har william gått och blivit pappig? inte kul att bli så ledsen men hoppas de går bra ändå:)



sv: jag vet inte om jag kommer använda edn denna gången får se vad som händer på fl:)

2010-10-12 @ 08:32:21
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: natalie

Har hittat tillbaka till dig blogg, som alltid är lika intressant :) Åhh vilken mage :) va härligt, hur långt är du? kram

2010-10-12 @ 14:53:19
URL: http://varldensfinastefamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback