[ 37 ]

2010-09-25 10:56:20 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Så var det lööördag..
William har sovit hos Carina inatt, så kvällen igår spenderade jag tillsammans med Sara & Toni, Jörgen jobbade ju, och jag var inte så sugen på att sitta ensam. Vi åt lite gott, samt proppade i oss lite godis och kollade på Vampire Diaries! :) + att Sara färgade håret, vilket hon blev jätte fin i :) Vid ett snåret traskade jag hem (tvärs över gatan) för att ta ut voffsingen på en liten promenad mitt i natten, inte för att vi går särskilt långt för det tycker jag är läskigt, när det är så mörkt ute. Men de är då man är glad att man har en stor schäferhund :)

Dagens planer då? Idag kommer William hem, och jag lääääängtar så efter honom!! Hur ska jag klara av att ligga på BB när han inte kommer få hälsa på oss? =/ Jag kommer dö! Har aldrig sovit mer än en natt i taget ifrån honom sen han föddes, så jag kommer ha en grym separationsångest. Usch, jag riktigt bävar för det, han är ju mitt allt och jag vill inte vara utan honom så länge. Jag hade tänkt att ligga på BB iaf 2 dygn, för att jag vill få igång amningen innan jag åker hem.

Sen ska vi stor handla, och kika lite :)
Nepp nu ska jag sluta babbla.. !

Kommentarer
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Svar:

Yes det gjorde vi :)

Oja om man huttar något så äre det :D

2010-09-25 @ 14:38:16
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Emelie, Mamma till David

Får se vad det blir :D Din magkänsla kanske har rätt :) det är ju 50/50. hehe

Har ni gjort idag då?

Kram

2010-09-25 @ 19:05:57
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se/
Postat av: nalle333

Jag hade aldrig någonsin sovit en natt utan "Pluttis" innan jag låg på Bb med "Mini". H*n var ju och hälsade på oss dagligen men URS vad man saknade älsklingen..

2010-09-25 @ 21:23:10
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: Sarah

Vi får väll se om dom stänger av för syskon. Det är ju inte helt säkert. Om det inte är avstängt så kan han ju komma på dagarna och hälsa på i alla fall.



Jag har också tänkt stanna 2 nätter, hoppas man får det i alla fall för dom håller tydligen på att bygga om och vill att folk ska åka hem tidigt.

2010-09-26 @ 08:26:15
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback