BM & Tandläkaren

2010-09-02 09:38:37 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Vilken dag jag hade igår "/
Knappt sovit nåt på hela natten, och när jag väl vaknar då har jag sån sprängande huvudvärk så jag knappt kan öppna ögonen, som tur var så var inte Jörgen döds trött när han kom hem utan kunde lämna William på dagis, för det hade jag aldrig klarat :( Usch! Så fick tryckt i mig några värktabletter och lägga mig under tcäket igen, och sova ett par timmar.

När jag piggnat till sen åkte vi och hämtade William på dagis, för lite handling på ICA Maxi . Blev lite smått o gott, nya stövlar till lillherrn, och så :) Sen åkte jag med Madde & Kristin ut till Öresjö för att fota lite. :) Och när jag kom hem kom den stora smällen =/ Pga en liten olycka här hemma så gick min ena framtand av =/Så nu har jag en sån där oerhört snygg glugg, ser ut som ett jävla troll.

Som tur va ska jag till tandläkaren i eftermiddag så han får fixa till det, för så här vägrar jag se ut. Mår riktigt dåligt av det, igår grät jag mig till sömns på grund av det =( Fyy! Men ett par timmar till ska jag väl stå ut. Har även tid hos BM idag. Ska bli spännande och se om magen växt något. :) Återkommer med mer info om det senare!

 

V. 31+1

- 60 dagar kvar till BF!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Sån där oerhört snygg glugg" Vad är det för fel på att ha glugg nu då?

2010-09-02 @ 11:35:48
Postat av: Linda

jättefin bild!! hoppas det går bra hos BM och tandläkaren gumman! :)

2010-09-02 @ 11:38:49
URL: http://melly.blogg.se/
Postat av: Zara

Vilken underbar bild!

2010-09-02 @ 21:42:26
URL: http://zaramellqvist.blogspot.com
Postat av: Martina

gud va vacker bild på dig:D



jobbigt med tandvärk och så hoppas du fick de lagat nu.

kram

2010-09-02 @ 22:51:57
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback