Dagstur till Danmark

2010-09-08 19:55:27 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Det var planerna vi hade igår :)
Kl 9 gick båten från Göteborg, och vi började med en god frukost på båten :) Och sen gick vi runt o kikade lite. Vädret var helt super, solen sken och det var riktigt varmt uppe på däck. Tog en himla massa bilder, roligast tyckte William var lekhörnan med Nicke Nyfiken :) Där ville han vara helst hela tiden. Han köpte sig även en Nickeryggsäck :) Och lite Nickegodis såklart =) Vad annars liksom?

Var inne i Fredrikshavn i ca 1,5 timma innan båten gick tillbaka mot Göteborg, men det var ju inte själva Danmark såsätt vi var ute efter, utan att ge William en rolig upplevelse. Vilket han verkligen fick, han var såååå nöjd våran lilla kille, och det är det som räknas! Summan av det hela var en helt underbar dag! :)

Idag har vi uträttat en massa ärenden, medans William varit på dagis ett par timmar och busat. Bland annat fått ändrat Jörgens tid hos Sömnlab , dom ska läsa av hans CPAP maskin och se så att allt fungerar som det ska. Sen var jag hos tandläkaren och lämnade lite papper. Även fått ifyllt VAB papprena så Carina kan skicka in dom till FK, för när hon va hemma med William i förra månaden.

När William kom hem från dagis blev han väldigt lycklig för hans kära mamma hade vart så snäll och köpt 4 nya Nicke Nyfiken filmer! :) Och sen fick vi besök av farbror Peter, Marita & Angelica. Dom kom för att fira William eftersom dom inte kunde komma på hans kalas. Han fick ett par jätte snygga jeans av Peter & Marita. Och en supergosig nalle av Angelica! Tusen tack! :)

Han somnade som en stock efter att dom hade åkt hem.. Så nu är det lite ensam mys för min del, för Jörgen började jobba idag =/ Ska nog ta mig lite glass och slå mig ner i soffan och slappa! :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Ja jag köpte teat på en hälsoaffär för 30 kr :)



Btw,,nu är jag ute på jakt efter ett par skor till Kevin och jag har glömt vart du sa att du hade köpt dom där addiads skorna till din son, vart hade du köpt dom nu igen? 'senil'

2010-09-08 @ 20:24:51
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Om du gillar tea utan socker och mjölk så kommer du gilla smaken om inte så lär du tycka om saken efter par koppar men jag varnar dig att det är beroendeframkallade :P haha..



Aaah..där var det ja, tackar ^^

2010-09-08 @ 20:32:13
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Just det ja..min bm sa att det var bra för amningen med och nej ag dricker inte den helelr för att det sägs att den sätter igång en förlossning, vilket jag har svårt att tro.

Men jag dricker den för att läka ihop fortare och för ammningens skull :) Aldrig fel att testa och hoppas på det bästa ^^

2010-09-08 @ 20:34:57
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback