En sömnlös natt ..

2010-09-14 14:36:33 Dagboken
» Kommentarer(7) «


Hela natten låg jag o tänkte på bebis .. Varför detta händer, och vad det egentligen är som händer? Jag är minst sagt Och det känns som att oron äter upp mig inifrån. Jag har inte varit beredd på det här på nåt som helst sätt, och inte hade jag i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig att det inte stått rätt till? Men hur detta än slutar så hoppas jag att vi kommer få med oss ett friskt barn hem från BB den dagen det är dags att födas. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var rädd, för det är jag.. ! "/

Imorse låg jag bara och väntade på att William skulle vakna, så jag fick något annat att tänka på för en stund, att kunna ägna mina tankar åt honom och bara vara med min fina prins, pussa och krama honom! För ja, han är det bästa som finns. Ja, han och Jörgen! Vet inte vad jag skulle göra utan dom två i mitt liv?! <3 Sen lämnade jag han på dagis, och tog mig en kaffe med Sara, innan jag gick hem för att sätta igång med tvätten.

Detta eviga tvättande.. Men snart är det slut med det för den här veckan, haha ! :) Och strax är det dags att hämta hem busen från dagis, och mysa med han resten av dagen =) Inatt gör också Jörgen sin sista natt för den här arbetsveckan, det ska bli skönt att ha han hemma med oss, och att han dessutom kan följa med mig till SMVC på fredag.

Kommentarer
Postat av: jelica

Jag är så glad över att jag har hus och kan tvätta när jag känner för det :)

Saknar inte allt springande i tvättstugan samt allt krångel för att torkskåp och skit alltid krånglade.

2010-09-14 @ 14:44:46
URL: http://jelikas.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Det finns väll inge människan som är beredd på en sådan nyhet Marie. Förstår fullkommligt att de är miljarder tankar som far runt i hela huvudet.

Tänk bara vilken tur de var att de upptäckte de nu och kan hålla koll på bebisen, istället för att få den jättechocken i förlossningsrummet.



Vad gott för dig att få Jörgen hemma och slippa åka själv : )

2010-09-14 @ 15:35:26
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

<3

2010-09-14 @ 17:08:34
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: malin

tack så mycke aa de e jättekul :)



Grattis till er också :)

2010-09-14 @ 17:18:32
URL: http://nartrebliirfyra.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Jag skall hålla både tummar och tår för att allt går bra hela vägen för er!



Jo då, han har ju inga livshotande skador eller något om kommer påverka honom särskilt mkt i livet. De misstänker att den sjuka njuren kommer att tas bort men det återstår en del udersökningar innan vi vet hur det blir!



Hoppas du haft en bra dag trots detta jobbiga!



Många kramar

2010-09-14 @ 20:00:15
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Anonym

Hej!



Brukar läsa din blogg ibland och såg att bebisen inte växer som den ska inne i magen, ville bara berätta att jag var med om samma sak för ca 6 år sedan när jag väntade min första dotter. I v.32 upptäckte BM att magen inte hade växt så mycket och jag skickades på tillväxt ultraljud och där såg dom att hon var väldigt liten. Jag fick gå på täta kontroller, UL osv. 11 dagar före planerat datum satte dom igång förlossningen för att hon inte hade gått upp tillräckligt, då tycket dom att hon skulle ha det bättre utanför magen. Trots att förlossningen gick bra, hamnade vi på avd. 34 för att hon hade svårt att hålla värmen och behövde lite hjälp med att få i sig extra mat via en sond. Hon vägde 2130 g och var 45 cm lång.

Jag hoppas verkligen att det går lika bra för dig och att du snart har din lilla bebis hos dig!!!



/Anna

2010-09-14 @ 22:47:23
Postat av: Pyttianna

Du har en award att hämta på min blogg! ;)

Kramar

2010-09-14 @ 23:13:16
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback