God Morgon :)

2010-09-11 08:37:24 Dagboken
» Kommentarer(4) «


God Morgon Bloggvärlden!

Igår kom min älskling hem med pizza efter att han slutat jobbet, åh va gott det var för jag var såååå hungrig. Jag, den gravida tjockisen tryckte i mig hela pizzan och jag hade lätt kunnat trycka i mig en halva till, det är lite konstigt vilken aptit man kan få emellanåt. Ibland har jag ingen aptit alls, men så kommer det tillfällen då jag äter som en häst och är vrålhungrig.

Sen somnade jag i soffan som en stock, Jörgen väckte mig vid halv ett så gick vi o la oss. Vid 6-tiden imorse kom William in o babblade, våran lilla pratkvarn, han är aldrig tyst, haha! :) Nu har vi precis ätit en mysig familjefrukost, inte så ofta vi har möjlighet att göra det tillsammans, men ibland så :) Och då är det extra mysigt!

Dagens planer idag är att handla - det ekar tomt i kylskåpet! Lite lördagsgott vill jag ha ! :) Mammsen är gottesugen :) Fniss! Sen ska Jörgen klippa sig, det är välbehövligt vill jag lova. Och sen ska vi åka till Vänersborg en sväng för att fira Ella som fyllde 1 år förra helgen.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Mys ^^,

Hade planer på att åka till rusta men får väl se ^^,



2010-09-11 @ 09:10:21
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Martina

Gott med pizza:)



låter som ni kommer få en härlig dag:) mysigt med lite lördagsmys!



söt mage du har:) och skönt att den växt lite på sf måttet!



sv: idag händer de inte mkt här min sambo och dotter ska åka iväg på lastbilsmässa och jag ska vara hemma och kurera mig.



hopaps ni får en mysig lördag:)

kram

2010-09-11 @ 09:37:11
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Zara

Vad härligt det låter med familjefrukost. Här är det jag och lilltjejen som är hemma. Mannen är iväg och jobbar och det ska jag också om en stund. Jippi!

2010-09-11 @ 10:18:55
URL: http://zaramellqvist.blogspot.com
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Älskar pizza :D

2010-09-11 @ 17:25:35
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback