Liten Shoppingrunda

2010-09-30 22:13:36 Dagboken
» Kommentarer(2) «


I förmiddags var Jörgen på sista delen av läkarundersökningen och det gick jätte bra .
Efter det mötte jag upp Jessica (Jörgens syster) och följde med henne till BVC , med hennes minsting Edwin. En riktig gladskit, flinar åt allt den lille fisen! :) Sen tog vi en promenad ner till stan, och det fick bli en lunch inne på Odencafét. Min hungriga gravidmage krävde det :)

Sen kikade vi i affärer, och lite blev shoppat . En amnings BH till mig + 3 par trosor! Pyjamas till både William & Lillebror. Egentligen skulle jag bara ha en BH, men ja.. Kunde inte låta bli ;P Dom var så söta båda två :) Tror jag uppnåt min shoppingkvot för den här månaden, så det räcker och blir över =P Haha!

När jag kom hem hade Jörgen vart duktig och tvättat, fast jag fick såklart vika allt. För han har ingen aning om vart alla kläder ska vara ;P Haha! Och sen har det inte blivit mycket gjort, kvällsmat idag fick bli Pizza :) Men den somnade William ifrån "/ Men han får allt få sin bit imorn . =)

Nu ska jag snart lägga mig, ryggen värker . Lillebror rör sig som bara tusan så det känns som att hela jag ska spricka, han sparkar sig snart ut ;P Haha, imorn är det ett besök inbokat på Antenatal Avd , för en kontroll. Hoppas det ska gå bra. Så lite sömn kanske vore på sin plats ! :)

Kommentarer
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Svar:

Ah ja den programmet brukar jag med använda ^^, hihi..fast jag har aldrig sett hjärtat men ja :D

2010-09-30 @ 22:43:18
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Malin

Vad kul att köpa en massa saker, amningsbehå måste jag också ha men måste nog vänta till nov med tanke på att jag inte vet hur stora de kommer bli =D

2010-10-01 @ 15:58:37
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback