Sammandragningar

2010-09-05 22:59:59 Dagboken
» Kommentarer(2) «


En riktig slappis söndag har vi haft idag . :)
Jörgen kom hem i samma veva som vi gick upp typ. Sen donade vi här hemma jag och William. Han har tittat på Toy Story sjukt många ggr. Haha! Visserligen har han grejjat med annat också, och inte suttit framför tven hela dagen . :) Mammas skrutt !

När Jörgen vaknat till liv, klädde vi på oss för en promenad, gick en ganska lång sträcka.. Tog oss ganska lång tid att gå eftersom jag går som en snigel haha! :) Fotade en himla massa, men jag orkar inte föra över bilderna ikväll. På vägen tillbaka fick jag massa sammandragningar, så vi fick sätta oss ner en stund innan vi fortsatte hemåt. Hade så ont när vi kom hem så jag fick lägga mig i sängen en timma, sen kändes det som om jag hade världens mensvärk, men avtog efter en stund. Ja riktigt än är det inte dags att föda barn :P Även om man ibland önskar det.

Tog oss en snabbis till affären på kvällen för att köpa mjölk & bröd, och lite annat gottigott. Jag är en riktig gottemänniska :) Hihi! I synnerhet nu när jag är gravid. Har tryckt i mig både de ena och de andra ikväll. Har precis kikat på Irene Huss , och ska snart gå och lägga mig. William är ledig från dagis imorn, och jag ska plugga ihop med Emilia är tanken. Så jag kanske borde få mig några timmars sömn, kan ju hoppas iaf. Jag sover knappt på nätterna längre.. =/ men men..


Kommentarer
Postat av: Åsa

Inte vidare med sammandragningar :(

Här är det också en gottegris, allt sött är gott :)



Kramar

2010-09-06 @ 15:57:27
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: sussi

jaha är vi, vad trevligt. hur mås det under graviditeten då?



ha en bra kväll

2010-09-06 @ 17:30:14
URL: http://grandinsussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback