Söndag [ 36 ]

2010-09-26 10:59:03 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Igår var vi på Överby en sväng jag och min älskade <3
Han köpte ett par skor, och jag hittade en jacka som jag blev helt frälst i, givetvis fanns det inte i min storlek. Utan bara i Medium, och den satt bra nu, men så fort magen försvinner så blir ju jackan helt plötsligt jätte stor och det känns lite onödigt då. Så jag ska åka till Torp idag, och se om dom har den där i min storlek, annars är det bara att fortsätta leta. :/

Annars var det en jobbig dag igår =/ Vi bestämde att William skulle sova en natt till hos Carina. Så för första gången på 3 år så har jag varit borta från han i 2 dagar nu, igår eftermiddag/kväll låg jag o grina som en liten barnunge efter honom. Fyfan va jobbigt det va! Jag vet såklart att han har det bra och han saknar nog inte mig på det sättet som jag saknar honom, utan det är ju jag som tycker det är så fruktansvärt jobbigt att vara utan honom. Fy bubblan! Men vi läs jag, har klarat det iaf.

Men idag kommer han hem, och jag ska pussa på han så himla mycket ! :)
Vill även önska en av våra vänner ett stort lycka till :) - tänker på er ! :)

Kommentarer
Postat av: Martina

trist att jackan inte fanns i din storlek men hoppas du hittar den andra sen:)



de blir ju små svårt när man ska lämna i från sig sina små:) men de är en annan som mår dåligt inte dem!



sv: jo vagn valet är riktigt bra:D vet att du också har city cros:D men de är en bra vagn som ska klara mycket;P

2010-09-26 @ 14:36:19
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kan tänka mig att det var svårt att vara utan sin son så länge när man aldrig tidigare har varit det :S men som sagt du får hem honom idag :)

Får inte sonen hälsa alls på på BB?



Kramar

2010-09-26 @ 21:47:46
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback