Söndag Kväll

2010-09-26 23:34:59 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Kom iväg till Torp idag, och visst hade dom min jacka som ni sett :)
Nu längtar jag tills vintern, att ut o gå promenader i det kyliga vädret, för nu vet jag att jag inte kommer frysa. Kommer bli riktigt najs. Annars har det varit en riktigt lugn söndag.

När Jörgen vaknat åkte vi och hämtade William hos Carina, och han blev så glad så, fast gladast över de var nog jag, hihi ! :) Som jag saknat min prins!! Det är så skönt att ha han hemma igen, nu är allt som det ska vara, det ligger leksaker utspridda över hans rum, det är så skönt att se för engångs skull. Han blev så glad för sin matta han fått till sitt rum, inte många 3-åringar som blir glada över en ny matta, men tydligen min pojk :) Haha.

Jörgen hade inte ens märkt att jag köpt en ny matta, som vanligt ;P Han lägger aldrig märke till nåt sånt, haha! Så det är ju tur att nån märker förnyelserna hemma. På vägen hem stannade vi på Hemmakväll och köpte med oss godis och lite chips, så det har vi ätit nu ikväll och kollat på Irene Huss filmen som gick på Kanal 5.

Imorn är det måndag igen .. och dagis dags för William !

Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror

Gud :) de är ju inte lång tid alls :)

jodå jag mår bara bra :)

kram

2010-09-26 @ 23:57:47
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Emelie, Mamma till David

Tack :) Okej! Lugn dag? :D Idag blir det skolan för mig. Prov som gäller. Riktigt skoj ;) Kram

2010-09-27 @ 08:12:11
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback