Sovmorgon

2010-09-16 10:36:08 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon =)

Imorse fick vi ett tidigt uppvaknande, alldeles för tidigt! Rocky började bröta o ha sig, vilket reulterade i att William vaknade kl 5 imorse!! INTE OKEJ! Sen försökte vi att få han och somna om i våran säng utan resultat, efter ca 2 timmar gick Jörgen upp med han och jag somnade om en stund. Gick upp vid halv 10 och fixade iordning lite frukost . Så nu sitter jag här med en kopp te, medans Jörgen är ute med Rocky och William tittar på TV.

Men ska väl försöka ta oss ut med busen en stund sen, han har ett önskemål att gå till skogen. Dom går alltid till skogen med dagis på torsdagar, så antagligen vet han väl det. För han vill ut och plocka pinnar och kottar :) Min lille kille! Vi får se vad vi hittar på för skojjsigt :) Hehe!

Annars är denna dagen rätt lugn, jag har ont i min höft.. Tror de är den där satans ichias nerven som spökar igen. Eller ja, bebis kanske trycker emot den så det värker. Ajjsing gör det iaf.

Kommentarer
Postat av: Zara

Vad ljus och fin sidan blev och headern är jätte fin!

2010-09-17 @ 09:14:51
URL: http://zaramellqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback