Torsdag [ 39 ]

2010-09-23 11:15:42 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Malin: Adidasdressen beställde jag på Ellos . Men dom finns ju annars o köpa i de flesta sportaffärer.

Så var det redan torsdag, jag förstår inte vart dagarna tar vägen.. Dom bara rusar förbi, men för varje dag som går desto närmare kommer vi lillebrors ankomst, och det känns helt underbart för nu längtar vi verkligen efter honom. Nu känns det ju så nära :) Imorn ska jag åka och köpa det sista som behövs inför hans ankomst, känns bäst om jag får ha det klart. Det är lite kläder och såna där nödvändiga ting som blöjor och dylikt.

William är på dagis nu och leker med sina kompisar :) Jag har vart hos Sara en sväng på kaffe och en liten kakbit :) Smaskens! Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på. Kanske plocka upp lite leksaker som William dragit ut eller nåt, är rätt rastlös om jag ska vara helt ärlig, men alldeles för seg för att orka göra nåt märkvärdigt ;P Haha!!

Annars är dagen rätt så oplanerad, kanske ska gå o kolla vad vi ska äta till mat idag istället.. =)



Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 fina prinsar <3

Svar:

Oja! :D hihi..



Ah hoppas att det funkar för dig med sen :D Hur funkade amningen första gången? :)

2010-09-23 @ 11:32:32
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Mellies

Tack gumman.. grät mkt igår så idag är man orklös.. han ska ner i jorden idag :( vet inte ens om jag orkar vara med på det.. men nu sover han gott iaf.

2010-09-23 @ 12:58:09
URL: http://mellie.se
Postat av: Mellies

Mjo.. han har det ju bättre nu för igår var det hemskt att se han lida så :( jobbigt bara när man haft honom så länge.. en del av ens liv..

2010-09-23 @ 13:01:57
URL: http://mellie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback