Fredag 22/4

2011-04-22 06:16:11 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Morrn!! Vi slapp gå upp halv 5 idag iaf, fick sova en timma till.. Så vid halv 6 gick jag upp med barnen. Jörgen ligger fortfarande och sover, tror jag ska lägga mig en liten stund sen när han gått upp. Blä för morgonpigga barn, jag hade hellre sett att dom sov till iaf 7, men vill dom inte så kan jag inte tvinga dom, utan man får knalla upp så snällt.

Idag ska barnen till Jörgens syster :) Får hoppas det ska gå bra, jag har dock lite ångest över det hela :( Jag är ju gärna hemma med dom, för det är ju det jag alltid är. Så att dom ska sova borta känns fel, vad ska jag göra då? Mina små skruttar! Men jag tror dom kommer ha det bra, dom är ju iaf tillsammans! Egentid behöver vi ju ha, så.. men de ska nog bli bra. Det är nog ångesten innan man lämnar dom som är jobbigast.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback