Lata familjen!

2011-04-21 19:44:49 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Inte nåt vettigt har vi lyckats med idag.. Grejjat här hemma, vart trötta som as. Jörgen har grejjat med bilen, men de går väl sådär, om jag ska vara helt ärlig. Det kostar bara en himla massa pengar hela tiden, och mer lär det kosta innan allt är lagat. suck! Men så är det..

Vi var nere en sväng i stan idag . Var inne på bolaget, och handlade lite på Maxi, sen åkte vi hem och grillade lite. :) Smarrigt! Jörgen köpte en elgrill häromdan. Det smakade ljuvligt, as always. Sen har vii inte gjort så jätte mkt, William har badat, tömde en hel flaska olja i badet, då blev jag mindre glad . Han var rätt hal sen om man säger så ;P Men nu har han somnat iaf, och jag hoppas inte att han har tänkt att knalla upp vid 04.30 imorn bitti, då änna dör jag! ;)

Nu kommer snart Jörgen hem :) Och sen ska inte han jobba igen förrän på tisdag =) Det känns skönt att få lite familjetid tillsammans, de är nåt som vi inte kan ha så ofta :) Imorn ska vi ju dessutom få lite egentid tillsammans, det är nåt vi verkligen aldrig har!

 

 

 

Tröttis Linus innan läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback