Linus Dopdag

2011-04-02 21:55:57 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Dagen startade tidigt ! Trodde jag skulle få sova lite med bara ett barn hemma, men vid 06 tyckte Linus att vi skulle gå upp . Så det var bara att knalla upp, la han i babysittern och hoppade in i duschen en snabbis, han låg o kollade på sin tjocka mamma som duschade :P Sen var det bara att sätta igång och fixa iordning salladen som vi skulle bjuda på. Linus satt så snällt med och kollade på . =) Strax efter 11 åkte jag & Sara bort till kyrkan för att fixa iordning allt . Sen hem igen och byta blöja på Linus som hade bajjat, och åka och hämta tårtorna och tillbaka till kyrkan för att lämna dom. Hem, sminka sig, fixa iordning håret . Då kom min underbara bror . Tog Linus så jag kunde fixa . Helt underbar med honom. Gick runt och pratade, bytte hans blöjja, klädde på han kläder . Ja allt!! Gick med honom hela tiden, bättre morbror kan han inte ha!! =)

Vi fick även presenter hela familjen! :) Som han köpt när han vart i Thailand . Tusen Tack!!! Sen var det bara att knalla iväg till kyrkan. Själva dopcermonin gick jätte bra, Linus var väldigt pratglad, psalmboken var roligast . Sen var det fika och salladen var nog god, för allt gick åt! Det trodde jag faktiskt inte, och även tårtorna tog slut! Men jag får nog lov o säga att det är skönt att dopet är över. Linus fick jätte fina presenter . - pengar, kläder, traditionella dopgåvor, presentkort på min favvis affär - polarn & Pyret ! Tackar så jätte mycket för allt!

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Åå så fina bilder :)



Grattis!

2011-04-02 @ 23:23:03
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Filippa

oh, så fint!

2011-04-03 @ 00:27:37
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: Mammabea

Så fint! :)

2011-04-04 @ 00:07:11
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback