Mys med barnen !

2011-04-07 21:55:19 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Så var kvällen kommen i vårat hushåll.. =) Jag har precis klämt i mig lite kvällsmat, då jag inte ätit nåt sen imorse. Har verkligen inte haft nån matlust alls. Men nu fick de bli en smörgås med rostbiff på, en yoghurt & en kopp te! :) Linus somnade strax efter 19 idag & William ungefär samma tid, men han vaknade för en liten stund sen, så får väl se när jag får i säng han igen :/ *suck* Men så är det ibland . Han som aldrig brukar vakna upp på kvällen , men tydligen skulle han göra det idag :/ ...

Annars har vi inte gjort speciellt mkt . Jag har lekt med barnen, städat, vikt tvätt.. Ja dom gamla vanliga, tråkiga sakerna som ingen annan gör, så om man vill ha det gjort är det bäst att göra det själv. Imorgon är det fredag och planerna är få. Det blir nog ytterliggare en slappisdag här hemma. =) Men nåt ska vi nog allt se till att hitta på :)
Sen är det äntligen helg, och Jörgen är ledig minns inte när han var det en helg senast ^^ .

 

 

- jag bara älskar köket !! =)


Kommentarer
Postat av: Martina

Snygg tapet i köket ni har:)

hihi va söt lilla Linus är som somna när han får mellis hihi!



hoppas allt är bra:)

2011-04-08 @ 07:58:36
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Sarah

Åh vad vårigt och fint det såg ut i köket =) jättefina tapeter också, är så kul att göra om lite hemma. Längtar så jag dör tills vi ska flytta nu och man kan få ställa iordning allt.

2011-04-08 @ 09:25:38
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

bantar du lr? varför äter du inte ...

2011-04-08 @ 10:46:35
Postat av: Amelie

Det blev jättefint i köket!

2011-04-09 @ 07:00:56
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback