Onsdag 27/4

2011-04-27 06:28:23 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Morgon :) Vilken dag vi hade igår, wonderful . Var nere på Överby och köpte dynor & duk till balkongen, lite sommarkläder till barnen, skor till mig :) + att jag äntligen fått en ny internetdosa nu, men den fick jag betala 250:- för. :/ Efter det så var det dags att hämta William från dagis. Sen fikade vi lite på balkongen tillsammans :-)

Idag ser inte vädret sådär jätte kul ut, men det gör inget. William ska till dagis, och jag ska klippa mig . Så Linus ska vara med Sara under tiden. Ska nog gå finemang. Han träffar ju henne dagligen så. Jag ska försöka hitta nåt att ha på mig på lördag, har sett en klänning inne på Gina som jag är lite sugen på, så jag kanske borde testa den för o se hur den sitter .

Annars blir dagen hyfsat lugn :) Ska försöka tvätta i eftermiddag, för berget bara växer & växer . Vi ska även åka och storhandla idag när Jörgen vaknat . Nej, nu ska jag byta på barnen och ge William frukost kanske?

Kommentarer
Postat av: valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma.

Jobbigt att tvätten växer! Det hade varit bättre om berget minskar! :)



Ha en bra dag!

2011-04-27 @ 06:47:39
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma.

Sv; Ja men det är väl bara drömma om att den försvinner av sig själv ;)



Tack så himla mycket !

2011-04-27 @ 07:12:29
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback