Söndag 24/4

2011-04-24 07:02:47 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morgon! :) Vi har haft en jätte mysig påskhelg!
I fredags var vi som sagt hos Björn, grillade och drack gott :) Blev även en sväng till Olearys & Butlers. Kvällen var helt perfekt! :) Bjöds på många skratt ^^ .

Igår gjorde vi inte mkt. Passade på att sova :P Sen på eftermiddagen åkte jag ner till stan och hämtade Linus, William ville stanna kvar en dag till. Gick och hyrde film, köpte lite godis och åt en kebabtallrik ;) Sen var det jobbdags för Jörgen och jag kollade på Vampire Diaries och sen kröp jag ner i sängen, så även om jag är uppe tidigt idag så är jag inte hiskeligt trött :)

Annars händer det inte så mkt idag, vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Jörgen ska väl kanske fortsätta grejja med bilen när han vaknar sen. Blir väl kanske en promenad sen med . :) Nu vill Linus mysa med sin mamma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback