Torsdag - 110407

2011-04-07 12:10:40 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Dagarna flyger iväääääg =) Natten har vart ok, dock vaknade Linus vid 02 och en jävla magknip. :/ Han skrek nog säkert i 1,5 timma innan han somnade om. Antar att det var pga vällingen, men hans mage är ju inte van vid den än så man får ju vänja han succesivt och ta det väldigt lugnt. Vid 06 klev vi upp imorse för då tyckte William det var morgon, bara att knalla upp o se glad ut . Dessutom hade Linus bajjat så han ville inte heller sova längre :P

Vi har precis vart över hos Sara så barnen fått leka lite. Hade tänkt att Linus skulle sova lite, men han verkar inte så sugen på det . Så nu sitter han i gåstolen och leker. Och William sitter och leker med honom :) *Sötnosar* . Annars händer det inte så mkt här, tänkte försöka få i William lite mat också. Kanske även mig själv, även om jag inte är direkt hungrig. Men det sägs ju att mat är bra för magen, ett par gånger om dagen ^^ .

Annars är det lugna puckar här idag! Vi ska bara mysa och ta det lugnt! :) Städa lite här hemma kanske, precis som alla dagar . När Jörgen vaknar ska jag bära upp lite saker på vinden som jag inte hunnit med, bla Linus babygym, lite av Williams leksaker o så =) Så vi blir av med lite skit här nere, han använder ju aldrig babygymmet ändå, han tycker det är roligare att ligga på ett täcke o rulla runt än ligga i babygymmet . =P

Nu ska jag leka lite med mina barn, <3 älskade små kottar!

Kommentarer
Postat av: Amanda, 16år och nybliven mamma

Vilka fina & goa pojkar du verkar ha : ) Riktiga charmtroll! :) Sköt om er!

2011-04-07 @ 22:11:37
URL: http://awahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback