Torsdag 21/4

2011-04-21 09:20:38 Dagboken
» Kommentarer(1) «


idag är det ingen god morgon .. =/ Mest för att William knallade upp 04.30 idag! Givetvis totalvägrade han att somna om och då fick ju vi gå upp, inte alls pigga kan jag lova. Så jag sitter här som en zombie, som allra helst bara vill gå och lägga mig och sova, om ändå William ville det. Men nepp, de kommer bli en låååååååååång dag. Och jag längtar redan tills ikväll då barnen ska gå och lägga sig. Hemskt att säga kanske, men jag är trött :P

Igår hade vi besök av Erica & Ian :) Jätte trevligt! Barnen lekte & vi drack kaffe och tjötade skit! När hon sen åkte hem var det dags för barnen att varva ner, William badade och jag la Linus, sen gosade vi i soffan tills han somnade. Idag händer det inte så värst mycket, bara slappa och ta det lugnt.

Imorn ska vi vara barnlediga en sväng . Vi ska hem till Jörgens kompis och grilla lite. Ska bli trevligt och få slappna av lite, även om de är jobbigt att vara ifrån sina småkottar!


Kommentarer
Postat av: Elin mamma till theja

Halloj. Vilka sötnosar ni har =)

2011-04-26 @ 23:12:03
URL: http://thejasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback