Badhuset

2011-08-02 20:11:42 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag har vi vart på Älvhögsborgs utomhusbad. Jag & mina skruttisar, men fick även sällskap av Elina & David och deras små troll :) Alla barnen älskade att bada, tom Linus! Det trodde jag verkligen inte, han som är så skeptisk till vatten annars . Men han plaskade som aldrig förr, hihi ! William älskade det, han badade & åkte kana och hade det underbart kul :) Dock fick vi packa ihop väldigt hastigt, för det började såklart regna & åska . Så bara att få på barnen kläder och sen bege oss därifrån.

Knallade hem till Elina & David där vi åt vårat fika som vi köpt med oss! :) Sen efter var det bara att ge sig ut i regnet igen så vi kunde åka hem. Båda barnen somnade på bussen, men Linus somnade ganska med en gång när vi kom hem ändå efter lite välling. Jag & William åt middag tillsammans & sen har vi myst i soffan. Han har precis somnat nu. Och snart kommer Jörgen hem från jobbet .

Håller även på och kör en maskin tvätt, är såååå jäkla gött med egen tvättmaskin, ni anar inte!
Nej om man kanske skulle ta nåt att mumsa på? En liten godisbit kanske ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback